Tietoa

Luistelupassi

Jokaisella seuran jäillä luistelevalla luistelijalla pitää olla voimassa jokin STLL:n luistelupassi! Passi ostetaan aina seuraavaksi kaudeksi (1.5-30.4).

MJT-hallitus hankkii Perheluistelun sekä Luistelukoulu- ja Koululaiset-ryhmissä luistelevien lasten/nuorten passit luistelijoiden puolesta.

Muissa ryhmissä luistelevan luistelijan passin hankkii vanhemmat. Mikäli luistelija ei halua kilpailla ko. kaudella, valitsee hän Harrasteluistelupassin (sis. vakuutus) tai Vakuutuksettoman harrasteluistelupassin. Mikäli luistelja haluaa kilpailla ko. kaudella, valitsee hän sopivan Kilpailuluistelupassin.

"Mikäli harrastajalla on oma, urheilutapaturmakorvaavuusehdon sisältävä vakuutus, voi hän ottaa vakuutuksettoman passin. Vakuutuksen kattavuus pitää selvittää omasta vakuutusyhtiöstä ennen passin hankkimista. Maksamalla vakuutuksettoman passin passinhaltija vakuuttaa, että hänellä on voimassa oleva vakuutus, joka kattaa lajin harjoittelutoiminnan sekä niihin liittyvien matkojen yhteydessä sattuneet tapaturmat kotimaassa." (Lähde: STLL).

Luistelupasseista voit lukea lisää STLL:n nettisivuilla. Sopivan passin valinnasta voit kysyä lisää seuran päävalmentajalta.