Seura

Mäntsälän Jäätaiturit on nuori taitoluisteluseura Mäntsälässä. Taitoluistelua Mäntsälässä on toki harrastettu jo kymmenisen vuotta Mäntsälän Jää-Tiikereiden taitoluistelujaostossa, mutta vuonna 2015 aloitettiin toiminta omana taitoluisteluseurana, jonka tavoitteena on kehittää taitoluistelua Mäntsälässä edelleen. Yhdistys Mäntsälän Jäätaiturit ry rekisteröitiin 31.12.2014.

Meillä on n. 90 innokasta luistelijaa ryhmissä luistelukoululaisista aina kilparyhmiin saakka. Luistelijoista reilu 30 kilpailee aktiivisesti. Luistelijamme ovat viime vuosina kehittyneet vauhdilla ja olemme saaneet ensimmäiset kilpailijat kansallisen tason sarjoihin sekä hyvää menestystä alueellisissa sarjoissa.

Ota yhteyttä

Vastaamme mielellämme kaikkiin seuran toimintaa koskeviin kysymyksiin. Kuulemme myös mielellämme ehdotuksia seuran toiminnan kehittämiseksi.

Mäntsälän Jäätaiturit ry
Yhteydenotot:
mjt.taitoluistelu(at)gmail.com
Verkkolaskut:
Verkkolaskuosoite on 003726654459, Verkkolaskuoperaattori on Open Text 003708599126.
PDF-laskut sähköpostiin:
rahastonhoitaja.mjt(at)gmail.com