Seura

Mäntsälän Jäätaiturit on nuori taitoluisteluseura Mäntsälässä. Taitoluistelua Mäntsälässä on toki harrastettu jo kymmenisen vuotta Mäntsälän Jää-Tiikereiden taitoluistelujaostossa, mutta vuonna 2015 aloitettiin toiminta omana taitoluisteluseurana, jonka tavoitteena on kehittää taitoluistelua Mäntsälässä edelleen. Yhdistys Mäntsälän Jäätaiturit ry rekisteröitiin 31.12.2014.

Meillä on n. 90 innokasta luistelijaa ryhmissä luistelukoululaisista aina kilparyhmiin saakka. Luistelijoista reilu 30 kilpailee aktiivisesti. Luistelijamme ovat viime vuosina kehittyneet vauhdilla ja olemme saaneet ensimmäiset kilpailijat kansallisen tason sarjoihin sekä hyvää menestystä alueellisissa sarjoissa.

MJT-AKTIIVIT: Valmennusta ja ohjausta lukuun ottamatta seuran toimintaa pyörittävät vanhemmat - oman työnsä ja arkensa ohella. Hoidettavia asioita ovat mm. ilmoittautumiset, sivuston päivitys ja mainostaminen, kilpailu- ja leirijärjestelyt, yhteydenpito yhteistyökumppaneihin, varainkeruu, avustusten hakeminen, laskutus, seuran talous sekä pankki- ja vakuutusasiat.

Luisteluharrastus tuottaa iloa ja on ilo olla mukana järjestämässä näytöksiä ja kilpailuja, joista kaikki luistelijamme saavat ikimuistoisia kokemuksia. Kokemus on ikimuistoinen myös meille vanhemmille, jotka aktiivisuudellamme mahdollistamme hienot kokemukset ja kehitämme seuramme toimintaa vastaamaan luistelijoidemme toiveita ja tavoitteita korkeammillakin kilpailutasoilla.

Uusia aktiivitoimijoita tarvitaan aina. Jos haluat liittyä mukaan seuran arjen pyörittämiseen, ota yhteyttä mjt.taitoluistelu(at)gmail.com

Talkoot ja varainkeruukampanjat ovat välttämättömiä seuran taloudelle, ja seuramme tarvitsee myös sinun apuasi. Olethan mukana!

Ota yhteyttä

Vastaamme mielellämme kaikkiin seuran toimintaa koskeviin kysymyksiin. Kuulemme myös mielellämme ehdotuksia seuran toiminnan kehittämiseksi.