Jääkertojen muutosilmoitus (seuran jäsenet)

Luistelijan on ilmoittauduttava mukaan seuran toimintaan jokaiselle luistelukaudelle elokuun alusta toukokuun loppuun erikseen ja ilmoitettava siinä yhteydessä, montako jääharjoitusta haluaa tehdä luistelukaudella. Mikäli jääkertojen määrää haluaa muuttaa pysyvästi KESKEN kauden, tehdään se aina kirjallisesti tällä sivulla olevalla lomakkeella. Jos lapsi haluaa lopettaa luistelun kokonaan, laita lopetusilmoitus seuran yleissähköpostiin mjt.taitoluistelu@gmail.com.

Ilmoitettaessa harjoitusmäärän vähentämisestä tai lopettamisesta, vanha hinta peritään kuluvalta kuukaudelta ja seuraavalta kokonaiselta harjoituskuukaudelta.

Olen tutustunut seuran käsikirjaan ja sitoudun noudattamaan seuran sääntöjä. Ymmärrän, että ilmoittautuminen on sitova.