Maksut

Maksut kaudella 2023-2024

• Kuukausilaskutus tapahtuu aina kunkin kuukauden alussa ja eräpäivä on kuukauden 15. päivä. Laskut toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiin ja ne tulevat sähköpostiosoitteesta noreply@fennoa.com lähettäjänä Mäntsälän Jäätaiturit. On tärkeää lisätä Fennoan osoite kontakteihin, jotta laskut eivät ajaudu roskapostiin. Kaikissa laskutukseen liittyvissä kysymyksissä voitte ottaa yhteyttä laskutus.mjt@gmail.com.
  • Jäätaitureiden jäsenmaksu (30 euroa) laskutetaan toimintavuoden ensimmäisen laskun yhteydessä.
  • Huomaattehan, että kuukausimaksu on laskettu tasaisesti koko toimintavuodelle eli maksu pysyy samansuuruisena myös niinä kuukausina, joihin osuu lomia.
  • Poissaoloja ei vähennetä maksuista.
  • Kauden kuukausimaksut tiedotetaan kilpa- ja kehitysryhmille kauden alussa sähköpostitse.
  • Taitoluistelijoiden oheisharjoitukset sisältyvät kuukausimaksuihin.
  • Kilpailuohjelmista veloitetaan erikseen.
  • Luistelukoulu- ja harrasteryhmien kausimaksut löytyvät ryhmäkohtaisista tiedoista: Luistelukoulu ja harrastajat
  • Jos luistelija lopettaa kesken kauden, kausimaksua ei palauteta.
  • Kuukausimaksua maksavan luistelijan on lopettaessaan maksettava kuluvan kuukauden ja lopettamisilmoitusta seuraavan maksullisen harjoituskuukauden kuukausimaksu. Jos luistelija on ilmoittautunut sitovasti seuraavalle kaudelle, peruutuksen yhteydessä tulee maksettavaksi ensimmäisen kuukauden kuukausimaksu.
  • Kauden viikottainen jäämäärä sovitaan edellisen kauden päätteeksi käytävien tavoitekeskustelujen perusteella ja luistelija ilmoittaa sen nettisivuilla olevalla jatkamisilmoituksella. Kuukausimaksu määräytyy sovitun jäämäärän perusteella. Kauden aikana harjoitusmäärää voidaan muuttaa keskusteltua ensin valmentajan kanssa. Luistelija ilmoittaa jäämäärämuutoksesta aina kirjallisesti nettisivuilla löytyvällä lomakkeella. Sovittaessa harjoitusmäärän vähentämisestä vanha hinta peritään kuluvalta kuukaudelta ja seuraavalta harjoituskuukaudelta. Harjoitusmäärää ei voi muuttaa yksittäisille kuukausille.
  • Turnausten yms. tapahtumien vuoksi peruuntuneita jäävuoroja ei hyvitetä maksuissa. Tilalle pyritään saamaan korvaava vuoro.
  • Hallitus pidättää oikeuden muuttaa harjoitusmääriä ja maksuja, jos jäsenmäärä tai harjoitusmäärät olennaisesti muuttuvat.

Perhealennus:

• Useamman perheenjäsenen harrastaessa taitoluistelua, yksi (kalleimpaan ryhmään osallistuva) maksaa täyden hinnan ja muut saavat maksustaan 10 % alennusta.
  • Alennus koskee myös vanhempia! (Aikuiset, nuoremmat harrastajat ja luistelukoululaiset harjoittelevat omissa ryhmissään).
  • Alennuksen saa kausi- tai kuukausimaksusta.
  • Perhealennukset on huomioitu valmiiksi laskuissa.

Luistelupassi ja vakuutus:

• Jokaisella luistelijalla on oltava voimassa STLL:n luistelupassi: joko harrastajapassi tai kilpailupassi.
  • Vakuutus: Passeihin suositellaan yhdistettäväksi Pohjola Sporttiturva -vakuutus. Mikäli luistelijalla on oma tapaturmavakuutus, on varmistettava, että siinä on urheilutapaturmakorvaavuusehto.
  • Luistelukoulu- ja harrastajaryhmien kausimaksuun sisältyy ryhmätapaturmavakuutus.
  • Kehitys- ja kilparyhmäläisten täytyy ottaa luistelupassi TAI oma vakuutus + tarvittaessa vakuutukseton kilpailulupa.
  • Vakuutuksesta / Luistelupassista on esitettävä maksukuitti ensimmäisellä harjoituskerralla.
  • Vakuutusasioista löytyy tarkempaa tietoa Taitoluisteluliiton sivuilta osoitteesta: https://www.stll.fi/luistelijalle/lisenssit-ja-vakuutukset/ohje-lisenssin-ostoon/