Mäntsälän Jäätaiturit ry on vuonna 2015 perustettu taitoluisteluseura, jonka tavoitteena on kehittää taitoluistelua Mäntsälässä. Seura tarjoaa mahdollisuuden harrastaa ja kilpailla yksinluistelussa. Lisäksi järjestämme luistelukouluja sekä eritasoisia harrasteryhmiä lapsille ja aikuisille. Seuramme on Suomen Taitoluisteluliiton ja Etelä-Suomen Liikunta- ja Urheilu ry:n jäsen sekä palkittu vuoden taitoluisteluseurana vuonna 2024.

Visiomme on kasvattaa terveitä ja hyvinvoivia luistelijoita:

Toimintamme on läpinäkyvää, vastuullista ja suunnitelmallista.

Yhteisömme on kunnioittava ja arvostava.

Kohtelemme kaikkia yhdenvertaisesti ja toimimme syrjinnän ehkäisemiseksi.

Mahdollistamme laadukkaan ja monipuolisen harraste- ja kilpaluistelun.

Tarjoamme turvallista ja kannustavaa luisteluvalmennusta tavoitteellisesti ja luistelijan omalla taitotasolla.

Tuemme terveellisiä elämäntapoja, jotka huomioivat levon ja ravinnon.

Liity mukaan luisteluperheeseemme!

Ilmoittaudu mukaan

Jäätaitureissa voivat harrastaa kaiken tasoiset luistelijat vasta-alkajasta kokeneisiin. Kaikki ohjaajamme ovat Suomen Taitoluisteluliiton kouluttamia, ja meillä harjoitellaan rauhallisissa pienryhmissä. Ensimmäinen kokeilukerta on aina ilmainen.

Luistelukoulu sekä koululaisten ryhmät alkavat jälleen syyskuussa. Ilmoittaudu mukaan niin varmistat paikkasi.

Tervetuloa luistelemaan

vuoden taitoluisteluseuraan!