Citymarket pakkausapu 22-23.12.

15.12.2022

Parin välivuoden jälkeen pääsemme jälleen auttamaan Citymarketin asiakkaita jouluostosten pakkaamisesssa. Tämäkin on tärkeää varainhankitaa ja sitä pääsevät tekemään seuran isoimmat luistelijat eli valkoiset, keltaiset ja turkoosit

Jokaiselle luistelijalle on yksi kolmen tunnin pakkausvuoro. Vuoron aikana autetaan Citymarkein kassoilla asiakkaita pakkaamaan ostokset kasseihin.

Muistathan ottaa oman tottulakin mukaan. Citymarket maksaa seuralle korvauksen avusta. Palkkaa emme pyydä asiakkailta, mutta jos saat tippiä niin sen saat pitää itselläsi (älä kuitenkaan pyydä tippiä). Muista toivottaa kaikille hyvää joulua, myös heille jotka haluavat pakata ostoksensa itse. Muista, että edustat seuraa, joten hymyillään eikä pulista kavereiden kanssa.

Paikalle tarvitaan myös yksi huoltaja ohjaamaan. Ilmoitathan Marikalle jos pääset

Kaikki muutkin ilmoitukset ja kysymykset Marikalle marika.mjt@gmail.com

Työvuorot ja pakkausparit

torstaina 22.12.2022 klo 15:00-18:00