Joulunäytökseen ilmoittautuminen, talkoot, DVD-tilaus

18.11.2021

Mäntsälän Jäätaiturit järjestää taitoluistelunäytöksen "Seikkailu Korvatunturille" perjantaina 10.12 klo 9:30-11 ja sunnuntaina 12.12 klo 14-16 Tokmanni Areenalla.

"SEIKKAILU KORVATUNTURILLE
Niko on pieni poropoika, joka haluaisi lentää kuten Joulupukin lentojoukkojen porot. Tule mukaan seuraamaan Nikon jännittävää seikkailua kohti Korvatunturia! Oppiiko Niko lentämään matkan varrella?"

Olemme aloittaneet Joulunäytöksen valmistelut.

1) LUISTELIJAN OSALLISTUMINEN:
Pyydämme jokaista luistelijaa ilmoittamaan tämän viikon aikana, viim. su 21.11, taulukkoon, osallistuuko hän perjantain ja sunnuntain näytökseen:
Kaikki seuran luistelijat, jotka haluavat osallistua näytökseen, esiintyvät näytöksessä. Luistelijat saavat pian puvustusohjeet.

2) NÄYTÖSJÄRJESTELYTALKOOT:
Näytöspäivinä on monenlaista järjestelytarvetta, sillä näytöksen järjestelyt tehdään kokonaan vanhempien toimesta talkoina. Samassa taulukossa on erilaisia toimenkuvia, jotka jonkun vanhemman täytyy näytöspäivänä hoitaa. Toivomme, että jokaisesta perheestä jompi kumpi vanhempi voisi osallistua järjestelyihin. Ymmärrämme, että perjantaina 10.12 aamupäivällä moni on töissä, joten järjestelyihin osallistuminen silloin niiltä, joilla se on mahdollista, on entistäkin tärkeämpää.

TALKOOT näytöksen lavasteiden ja pukujen

tekemiseksi pidetään jäähallin kabinetissa:

Torstaina 25.11 klo 17-20

Torstaina 2.12 klo 17-20

Tervetuloa kaikki mukaan!

3) ENNAKKOLIPUT:
Näytökseen myydään luistelijoille ennakkolippuja. Taulukossa kysytään myös näiden määrää. Liput: Aikuiset 10 €, lapset 2-12v 5 €, alle 2v ilmaiseksi. Käteismaksu. Vanhempi, joka ei osallistu näytöspäivänä järjestelyihin, mutta haluaa nähdä näytöksen, ostaa pääsylipun muiden katsojien tapaan.

Näytösjärjestelyitä varten seuraamme alueellista koronatilannetta!

Lisätietoja näytöksestä saa päävalmentaja Cessiltä ja järjestelytalkoista MJT-aktiiveilta.