Alle 20v harrastukset vapautuu rajoituksin =)

30.1.2021

Vihdoin hyviä uutisia:

Mäntsälän jäähalli aukeaa: Keusoten päätöksen perustuen Mäntsälän jäähalli aukeaa ensi viikolla ma 1.2 alkaen max 10+1 ryhmäkokoonpanoilla. Cessi infoaa luistelijoita alkuviikon jäistä. Lisäinfoa kauden jatkosta seuraa, kunhan saamme selkiytettyä tarvittavat muutokset aikatauluihin ym. Selvittelemme vielä yksityiskohtia rajoituksiin ja hallin aukeamiseen liittyen.

Myös Monitoimitaloon päästään 1.2 alkaen treeneihin. Vireuksen tiloja ei päästä vielä käyttämään.

Uusi jäähalli on valmistumassa piakkoin ja sinne päästään arviolta kuun puolivälissä. (Hallin valmistumista voi seurata täältä: https://www.instagram.com/mantsalan_jaahalli/ )

Kevään kilpailuista: STLL:n ja STLL:n Uudenmaan Alueen päätöksellä sekä ISU- että Aluesarjojen Aluecup ja Mestaruuskilpailut on tältä keväältä peruttu. Kutsukilpailujen osalta seuraamme tilannetta ja STLL:n ohjeistuksia asiasta.  Tiedotamme mahdollisista kilpailuista erikseen.

Send a message