Korukalenterit myynnissä!

30.10.2016

Ihanat  STLL:n korukalenterit ovat jälleen myynnissä - tue samalla seurasi toimintaa!

Ostamalla Suomen Taitoluisteluliiton korukalenterin taitoluisteluseuraltasi, tuet samalla oman seurasi toimintaa 4 eurolla/ myyty kalenteri.

Korukalenterin sisältö: Korukalenteri sisältää 1 x kaulakorun, 1 x rannekorun ja 22 maskottia. Korujen pituudet ovat säädettäviä, joten ne sopivat kaiken ikäisille. Yhdistelemällä koruja ja maskotteja voi luoda oman erilaisen korun vaikka päivittäin. Korut ja maskotit ovat laadukasta koruseosmetallia eivätkä ne sisällä nikkeliä.

Korukalenterin ostaminen: Kalenterin myyntihinta seuralaisille on 13 €/kpl. Korukalentereita saa lunastettua jäähallilta maanantaisin (17.30-18.30) ja torstaisin (18.00-19.30) R2 harjoitusten aikana niin kauan kuin näitä on jäljellä.

Kalentereja on myynnissä rajoitettu erä. Varaa siis omasi nopeasti. Lisätietoja saat Susanna Lindebergiltä susanna.mjt@gmail.com