Testijärjestelmäkysely

9.8.2018

Hyvät jäsenseurat, valmentajat, luistelijat ja arvioijat

Suomen Taitoluisteluliitossa on laadittu yksinluistelun testijärjestelmästä kyselyn. Kysely on suunnattu jäsenseuroille, valmentajille, SM- ja kansallisen sarjan kilpailijoille sekä ISU-arviointijärjestelmän tuomareille ja teknisille.

Vastaukset annetaan nimettöminä, ainoastaan Seura-roolissa vastatessa kysytään seuran nimi.

Osa kysymyksistä on kaikille, osa on kohdennettu tietyn roolin henkilölle (esim. vain seuravastaajat) ja osa useamman roolin henkilöille (esim. valmentaja, luistelija ja arvioija).

Annathan mahdollisimman kattavaa ja mietittyä tietoa sekä rakentavaa palautetta, näin saadaan hyödynnettyä kyselyn anti mahdollisimman laajasti.

Varmistaaksemme mahdollisimman laajan kattavuuden, pyydämme välittämään tämän viestin ja vastauslinkin seuranne SM- ja kansallisen sarjan luistelijoille sekä seuranne muille kuin seuratietoihin merkitylle vastuuvalmentajalle.

Kyselyn vastaukset puretaan, analysoidaan ja tehdään suunnitelma tarvittavien muutosten ja tarkennusten toteuttamiseksi.

Vastausaikaa on peräti 15.8.2018 asti, mutta ei kannata odottaa siihen asti ettei asia unohdu.

Kyselyyn pääset klikkaamalla tästä.

Tai kopioimalla selaimen osoiteriville: https://www.lyyti.in/Yksinluistelun_testijarjestelmakysely_kesa_2018_3420

Kiitos avusta etukäteen!

Anne Fagerström