PÄIVITETTY 1.3: Maaliskuun treenit ma 1.3 alkaen

27.2.2021

Perjantaina 26.2 annettujen Korona-rajoitusten seurauksena Keusote suosittelee, että 1.3.2021 lukien kaupunkien hallinnoimissa sisä- ja ulkotiloissa voidaan järjestää vain 12-vuotiaiden ja sitä nuorempien ohjattua harrastustoimintaa.

Jäähalliyhtiö on vahvistanut, että 13 vuotiaat ja vanhemmat eivät pääse Mäntsälän jäähalliin 1-31.3..

Viikon 9 treeniaikataulu on julkaistu seuran nettisivuilla.

Pyydämme kaikilta malttia, ymmärrystä ja jatkuvaa seuran ilmoittelun seurantaa! Tällä hetkellä korona-tilanne elää päivä kerrallaan ja vaikka pystymme suunnittelemaan toimintaamme jonkin verran eteenpäin, saattaa koronan takia tulla hyvinkin nopeita muutoksia suunniteltuihin treeneihin.

Jos on mitä tahansa kysyttävää tai epäselvää, ota heti vain yhteyttä hallituksen jäseniin.

t.MJT-hallitus