Pesuainekamppanja käynnissä 3.10.2017 asti

20.9.2017

Uusi kausi on nyt päässyt hyvään vauhtiin. Aloitamme tämän kauden varainhankintakampanjat perinteisellä pesuainemyynnillä, jota on jo kyseltykin. Pesuaine esitteitä on alettu jakaa kilparyhmäläisille. Harrastajille laput jaetaan ensi tiistaina tai myöhemmin näitä voi kysellä suoraan Marikalta (Netan äiti) tai Päiviltä (Lauran äiti).

Myyntiesitteessä esitellään kukin tuote, hinta ja tilavuus/kpl-määrä. Myynnissä on tunnettuja ja laadukkaita merkkejä (mm. Omo, Bio Luvil, Comfort, Sun), Takasivulle myyjä / asiakas täyttää nimensä ja tilaamansa tuotteet ja niiden kappalemäärän. Myyntikampanjan jälkeen luistelija tai vanhempi palauttaa myyntiesitteen minulle. Tässä vaiheessa Ei vielä kerätä asiakkaalta rahoja, vaan vasta siinä vaiheessa, kun pesuaineet ovat tulleet meille ja sinä myyjänä luovutat tuotteet ostajalle. Eli sinä pyydät ostajalta rahat itsellesi tai pankkitilillesi maksettuna. Seura lähettää erillisen laskun jälkeenpäin sähköpostiin. Lasku maksetaan viimeistään eräpäivänä seuran tilille.

Tuotteiden saapumisesta ilmoitetaan vielä erikseen sähköpostilla, joten seuraa postiasi tai kysele jäähallilla asiasta.

Myyntikampanja alkaa siis heti esitteen saatuasi. Myyntiesitteen viimeinen palautuspäivä on tiistaina 3.10.2017 harjoitusten yhteydessä joko Marikalle (Netan äiti) tai Sarille (Millan äiti). Tämän jälkeen laitetaan tilaus eteenpäin eikä yksittäisiä tuotteita voi jälkeenpäin tilaukseen lisätä. Joten palautathan myyntiesitteen hyvissä ajoin!

Nyt on hyvä aika päivittää vaikka koko vuoden pyykinpesuaineet huuhteluaineineen. Nämä ovat aina tarpeellisia. Muista tarjota tuotteita myös työkavereillesi, ystävillesi ja naapureillesi. Näin saadaan aikaan oikein kunnon kampanja! Rahat käytetään koko seuran hyväksi.